מיתוג מעסיק

כ-15 אלף עובדים חסרים בענף ההיי טק הישראלי. התחרות על איתור עובדים מתאימים הופכת למתסכלת ומאתגרת בכל ארגון. לא רק הכסף והתנאים מדברים. גם לתדמית החברה המעסיקה יש מה לומר. ובדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

איך מומלץ ללכוד את תשומת הלב של העובדים הפוטנציאלים? ואיך משמרים את העובדים הקיימים ומונעים את הפיתוי לעבור לחברה אחרת? הכירו את המונח שהפך שגור בשנים האחרונות: מיתוג מעסיק.
המשמעות: שימוש בפעילויות שיווקיות על מנת להגדיל את המודעות והאהדה לחברה בקרב עובדי המטרה על מנת לשמר עובדים, להגדיל את מספר קורות החיים הזורמים למחלקת הגיוס ולגרום למועמד להעדיף ארגון מסוים על פני המתחרים. למצב את הארגון באור חיובי בקרב מחפשי עבודה.

מה אנחנו מציעים?

1. מחקר ומיפוי – היכרות עם המעסיק ופעילותו העסקית והטכנולוגית, מיפוי היתרונות התעסוקתיים לעובדים, העובדים הקיימים והעובדים הפוטנציאלים וערוצי הגיוס הקיימים כיום

2. גיבוש אסטרטגיה – בהתאם למחקר והיתרונות התעסוקתיים נגבש עבור לקוחותינו תכנית אסטרטגית שמטרתה לגרום לעובדים להעדיף את העבודה בחברה ולא בחברות המתחרות. אסטרטגיה זו תכלול גיבוש מסרים מרכזיים ומסרים תומכים, בחירת כלי התקשורת השיווקית המתאימים על מנת להגיע לקהל המטרה ותכנית עבודה לשלבי הפעולה.

3. מימוש התכנית – הוצאה לפועל של תכנית פעולה באמצעות כלי תקשורת שיווקית נבחרים.

בין לקוחותינו בעבר ובהווה בתחום מיתוג מעסיק:

  • מטריקס
  • בוקינג.קום
  • אקווה סקיוריטי
  • פורסקאוט
  • SAP
  • לנדא לאבס
  • קלאודינרי
  • רד האט
  • Trax Image Recognition
  • SkyBox
  • קבוצת אמן
  • פיליפס
  • סיטרה
  • אנסיילו
סגירת תפריט
דילוג לתוכן