כיצד להתראיין לעיתונות? / אורן בסון

אנדי וורהול אמר פעם כי "לכל אדם מגיעות 15 דקות בחיים של תהילה", אך לא הוסיף כי כדאי גם להתכונן אליהן כראוי. הכנה נכונה לקראת המפגש העיתונאי יכולה לשפר את האופן בו תוצג לבסוף על גבי העיתון ותעביר את מסריך באופן הרצוי לך.
קרא עוד

צודק ועוד איך צודק הלקוח / ענת מסינג

לפחות 50% מהעבודה, אולי 60%, אולי אפילו 70% תלויה ועומדת על מערכת היחסים שבין הספק ללקוח. זה קיים בכל ענף ובכל תחום, וזה בולט יותר מכל מקום אחר, בתחום השירותים, למשל בתחום כמו שלנו – יחסי ציבור.
קרא עוד

כיצד להגביר את הסיכוי להופיע בעיתון?/ אורן בסון

הגידול בהיקפי הפעילות הכלכלית בשנים האחרונות הפך את הזירה העסקית למאוד תחרותית. כל חברה הרוצה להצליח בעסקים צריכה לבלוט אל מול כל שאר מתחרותיה. וכיצד ניתן לבלוט? התשובה היא - באמצעות פעילות של תקשורת שיווקית: פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות ופעילויות שיווקיות נוספות שמטרתן להביא את החזון של הארגון, הזהות הארגונית ומוצריו אל קהל המטרה.
קרא עוד

אמנות השימוש במכתב חדשות (ניוזלטר) ככלי שיווק לא אגרסיבי / שמואל מאירי

מכתב החדשות (newsletter) כשמו כן הוא – מכתב המכיל חדשות מעניינות הקשורות באופן ישיר לתחום עיסוקה של החברה או הארגון שמוציא אותו לאור. המכתב ערוך באופן השובה לא רק את הלב, מבחינת התוכן, אלא גם את העין, מבחינת העיצוב הגראפי. הוא מופק בתדירות קבועה (פעם בשנה, ברבעון, בחודש וכדומה).
קרא עוד
עוד

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אימייל שדה חובה
אימייל לא תקין
שם שדה חובה
טלפון שדה חובה