ניהול משברים

אף אחד לא אוהב משברים תקשורתיים. מצבים לא מתוכננים בהם הארגון חשוף למתקפה שלילית ויכולתו לשלוט על השיח היא אפסית. החדשות הרעות הן שמשבר תקשורתי שלא מטופל באופן מיידי עלול לגרום נזק מתמשך. ההשלכות הן רבות: מפגיעה בתדמית של חברה, דרך אבדן אמון של העובדים ועד פגיעה אנושה במכירות. בתחום ניהול המשברים אין להשאיר את הזירה ללא טיפול ולצפות שהמשבר יחלוף.

מצד שני, משבר תקשורתי שמטופל כראוי עשוי להפוך להזדמנות. בין אם מדובר בבחירת הגישה (אקטיבית או פאסיבית), מידת הרגישות הנחוצה (הכחשה או השלמה) או גיבוש מסרים וניטור קהלי היעד – אנחנו יודעים איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. כן, כולל סימולציות והכנה של תסריטים והיערכות מוקדמת.

דברו איתנו.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן