בלוג

מתוך TheMarker: "היתרון של אולמדיה הוא הריכוז של לקוחות בתחומים דומים המאפשר לנו לחבר אותם לסיפור אחד"

כחלק מהשינויים הפוקדים את עולמות ההיי-טק, הטכנולוגיה, הצרכנות, התיירות והפיננסים, לצד שינויים מהותיים בשוק התקשורת המלווה בחדירה מסיבית של רשתות חברתיות וכלי תקשורת חדשים, האתגר של משיכת תשומת לב ולהבליט את המותג לעומת המתחרים הופך

קרא עוד

מהי המשמעות של אסטרטגיית מיתוג מעסיק ואיך תוכלו ליישם זאת בחברה שלכם?

בתעשיית ההייטק קיים ביקוש גדול אחר עובדים מוכשרים ומוצלחים, ולכן סביר להניח שהמועמד הפוטנציאלי יהיה מחוזר על ידי מספר חברות. שימור עובדים זוהי משימה חשובה במיוחד, בה חברות רבות משקיעות תקציבים וחשיבה על מנת לטפח

קרא עוד

מה זה מיתוג מעסיק – מדוע חברות הייטק חייבות להשקיע במיתוג מעסיק?

בשוק ההייטק התחרותי של היום, חברות מחפשות גם היום דרכים למשוך ולשמר את העובדים הטובים ביותר. מיתוג מעסיק הוא תהליך יצירת תדמית חיובית של החברה מול עובדים פוטנציאליים ובקרב העובדים הקיימים. התהליך כרוך בהצגת התרבות

קרא עוד

מיתוג מעסיק בעולמות ההיי-טק – עד כמה זה באמת חשוב?

אחת ההגדרות של מיתוג מעסיק היא: המוניטין של החברה שלכם בקרב עובדי החברה ועובדים פוטנציאליים. אלו התחושות הרגשיות והרציונליות – ערכים, תחושות וידע אודות החברה כפי שהן באות לידי ביטוי כשעובדים פוטנציאליים, עובדים קיימים וחברים

קרא עוד

המשבר התקשורתי של רמדיה – והאם הייתה יכולה לפעול אחרת?

הפרשה המכונה פרשת רמדיה נחשפה ב-7 בנובמבר בשנת 2003, כאשר תינוקות רבים פונו לבתי החולים ברחבי הארץ עם ליקויים משמעותיים במערכת העצבים, מה שהוביל לפטירתם של 5 תינוקות ולליקויים התפתחותיים במערכת העצבים בקרב תינוקות רבים

קרא עוד

הכירו שלוש חברות מפורסמות שטיפלו במשבר תקשורתי בהצלחה

חברות גדולות הזוכות לחשיפה תקשורתית גבוהה חשופות למשברים תקשורתיים בשל העניין שהן מושכות בחדשות חיוביות ועוד יותר כאשר מדובר בחדשות רעות. חברות אלו אמנם מחזיקות יועצי תקשורת ועורכי דין מן השורה הראשונה, אך אלו לא

קרא עוד

4 כללי זהב לשימור לקוחות ביחסי ציבור

מטרת העל של כל יועץ תקשורת היא לרצות את הלקוחות שלו, אבל רבים שוכחים את החלק החשוב ביותר בפאזל: שימור לקוחות. למה לקוח מרוצה הוא לא תמיד לקוח שיישאר במשרד? מעטות השמחות שמשתוות לזכייה בלקוח

קרא עוד

מתוך TheMarker: "היתרון של אולמדיה הוא הריכוז של לקוחות בתחומים דומים המאפשר לנו לחבר אותם לסיפור אחד"

כחלק מהשינויים הפוקדים את עולמות ההיי-טק, הטכנולוגיה, הצרכנות, התיירות והפיננסים, לצד שינויים מהותיים בשוק התקשורת המלווה בחדירה מסיבית של רשתות חברתיות וכלי תקשורת חדשים, האתגר של משיכת תשומת לב ולהבליט את המותג לעומת המתחרים הופך

קרא עוד

מהי המשמעות של אסטרטגיית מיתוג מעסיק ואיך תוכלו ליישם זאת בחברה שלכם?

בתעשיית ההייטק קיים ביקוש גדול אחר עובדים מוכשרים ומוצלחים, ולכן סביר להניח שהמועמד הפוטנציאלי יהיה מחוזר על ידי מספר חברות. שימור עובדים זוהי משימה חשובה במיוחד, בה חברות רבות משקיעות תקציבים וחשיבה על מנת לטפח

קרא עוד

מה זה מיתוג מעסיק – מדוע חברות הייטק חייבות להשקיע במיתוג מעסיק?

בשוק ההייטק התחרותי של היום, חברות מחפשות גם היום דרכים למשוך ולשמר את העובדים הטובים ביותר. מיתוג מעסיק הוא תהליך יצירת תדמית חיובית של החברה מול עובדים פוטנציאליים ובקרב העובדים הקיימים. התהליך כרוך בהצגת התרבות

קרא עוד

מיתוג מעסיק בעולמות ההיי-טק – עד כמה זה באמת חשוב?

אחת ההגדרות של מיתוג מעסיק היא: המוניטין של החברה שלכם בקרב עובדי החברה ועובדים פוטנציאליים. אלו התחושות הרגשיות והרציונליות – ערכים, תחושות וידע אודות החברה כפי שהן באות לידי ביטוי כשעובדים פוטנציאליים, עובדים קיימים וחברים

קרא עוד

המשבר התקשורתי של רמדיה – והאם הייתה יכולה לפעול אחרת?

הפרשה המכונה פרשת רמדיה נחשפה ב-7 בנובמבר בשנת 2003, כאשר תינוקות רבים פונו לבתי החולים ברחבי הארץ עם ליקויים משמעותיים במערכת העצבים, מה שהוביל לפטירתם של 5 תינוקות ולליקויים התפתחותיים במערכת העצבים בקרב תינוקות רבים

קרא עוד

הכירו שלוש חברות מפורסמות שטיפלו במשבר תקשורתי בהצלחה

חברות גדולות הזוכות לחשיפה תקשורתית גבוהה חשופות למשברים תקשורתיים בשל העניין שהן מושכות בחדשות חיוביות ועוד יותר כאשר מדובר בחדשות רעות. חברות אלו אמנם מחזיקות יועצי תקשורת ועורכי דין מן השורה הראשונה, אך אלו לא

קרא עוד

4 כללי זהב לשימור לקוחות ביחסי ציבור

מטרת העל של כל יועץ תקשורת היא לרצות את הלקוחות שלו, אבל רבים שוכחים את החלק החשוב ביותר בפאזל: שימור לקוחות. למה לקוח מרוצה הוא לא תמיד לקוח שיישאר במשרד? מעטות השמחות שמשתוות לזכייה בלקוח

קרא עוד

אנחנו בעניין, בואו נדבר:​​