ניהול משברים תקשורתיים שמטופלים במקצועיות עשויים להפוך להזדמנויות.
ניהול המשבר התקשורתי שלכם – זו המומחיות והמקצועיות שלנו!
בעקבות תרבות השיתוף המתפתחת ברשתות החברתיות – משבר תקשורתי יכול להתרחש בכל רגע, לפעמים בלי הודעה מוקדמת, ולכן מומלץ וכדאי מאוד להיות מוכנים לקראתו.
היכולת של חברה מסוימת לשלוט על השיח ברשת או על שביעות הרצון של כל לקוח היא מועטה מאוד, ולכן השאלה היא לא "אם יצוץ משבר" אלא "איך להתנהל מולו".
משבר תקשורתי שאינו מנוהל בצורה מקצועית, עלול להוביל למשברים מסוגים נוספים, כמו משבר כלכלי, משבר אמון בין הלקוחות למותג, משבר תדמיתי ופגיעה בתדמית המותג לאורך שנים. ערך החברה עלול לקרוס כתוצאה מכך, ואף להוביל למצב של פשיטת רגל וסגירת החברה.
מדוע כדאי לפנות לגורם מקצוע בניהול משברים תקשורתיים?
חברה שנקלעה למשבר תקשורתי עלולה להגיב בצורה לא מקצועית ולא מתוכננת, באימפולסיביות ובלחץ בעקבות המצב החדש אליו היא נקלעה – והתגובה הראשונית היא ההצעד החשוב ביותר בניהול המשבר, וצעד זה ישפיע על איך יראה כל המשבר מתחילתו ועד סופו. יתרה מזאת, יש חברות שכלל לא מגיבות או מכירות באותו משבר, מה שעלול להסלים את המצב ולהפוך אותו לגרוע יותר.
יועץ תקשורתי ומקצועי ידע לזהות את התמונה המלאה ואת כל צדדי המשבר בצורה אובייקטיבית, ולאחר מכן יגבש, יתכנן ויבנה אסטרטגיה מוצלחת ליציאה מהמשבר, החל מבחירת דרך הפעולה ועד לירידה לפרטים הקטנים ופתרונות ליציאה מהמשבר וסיומו, תוך שיפור התדמית והמוניטין של המותג.בנוסף, מהניסיון והידע המקצועי שלנו, אנחנו יכולים לספר שלא פעם ניהול משבר תקשורתי מוצלח יכול להוביל לצמיחה ולהזדמנויות עסקיות חדשות.
להפוך את הלימון ללימונדה –ניתן להפוך המשבר התקשורתי להזדמנות
ניהול נכון של משבר תקשורתי יכול להוביל לחשיפה תקשורתית שתכלול את הצגת המשבר מהזווית של החברה, שתכלול את לקיחת האחריות שלה וחיזוק הערכים העומדים בחזונה.הופעה תקשורתית מהסוג הזה יכולה לחשוף את החברה בפני קהלים פוטנציאליים חדשים, שיתמכו במהלכי החברה ויתחברו למותג בעל אחריות עסקית וחברתית שמקשיב ללקוחותיו ולבעיותיהם.
בנוסף, משבר תקשורתי מהווה הזדמנות לחברה מסוימת לנקוט במגוון תהליכים חדשים שבעת שגרה לא הייתה מבצעת אותם או מסתכנת בהחלפת שגרות העבודה והפעולות השכיחות. תהליכים אלו יכולים להוביל לצמיחה עסקית, הגדלת המכירות, הרחבת נתח השוק והתפתחות לאפיקים חדשים.
ניהול מקצועי
חברת Allmedia מסייעת לחברות וארגונים בכל תחומי השיווק השונים, החל מיחסי ציבור ועד לניהול משברים תקשורתיים.לצוות החברה ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום ניהול המשברים התקשורתיים, והם מתמחים בעולמות ההייטק, הטכנולוגיה וה-IT, סטארט-אפ ובעלי ניסיון גם בעולמות הפיננסים, הצרכנות, הנדל"ן, התיירות, התעסוקה והספורט.
חברת Allmedia מסייעת לחברות וארגונים בכל תחומי השיווק השונים, החל מיחסי ציבור ועד לניהול משברים תקשורתיים. לצוות החברה ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום ניהול המשברים התקשורתיים, והם מתמחים בעולמות ההייטק, הטכנולוגיה וה-IT, סטארט-אפ ובעלי ניסיון גם בעולמות הפיננסים, הצרכנות, הנדל"ן, התיירות, התעסוקה והספורט.
אורן בסון, מנכ"ל Allmedia.
יש לכם שאלה בנושא ניהול משברים תקשורתיים?
רוצים להיות מוכנים למשבר הבא ולהפוך אותו להזדמנות עסקית?
צרו איתנו קשר לשאלות נוספות