בלוג

4 כללי זהב לשימור לקוחות ביחסי ציבור

מטרת העל של כל יועץ תקשורת היא לרצות את הלקוחות שלו, אבל רבים שוכחים את החלק החשוב ביותר בפאזל: שימור לקוחות. למה לקוח מרוצה הוא לא תמיד לקוח שיישאר במשרד? מעטות השמחות שמשתוות לזכייה בלקוח

קרא עוד

4 כללי זהב לשימור לקוחות ביחסי ציבור

מטרת העל של כל יועץ תקשורת היא לרצות את הלקוחות שלו, אבל רבים שוכחים את החלק החשוב ביותר בפאזל: שימור לקוחות. למה לקוח מרוצה הוא לא תמיד לקוח שיישאר במשרד? מעטות השמחות שמשתוות לזכייה בלקוח

קרא עוד
סגירת תפריט
דילוג לתוכן